مصاحبه آرشیو خبر ها
برای حضور در یووه باید ذهنیتم را عوض می کردم ، بودن مسی در تورین عالی خواهد بود

برای حضور در یووه باید ذهنیتم را عوض می کردم ، بودن مسی در تورین عالی خواهد بود

 این روزها درخشش ستاره ی ارزشمند یووه که عنوان گرانقیمت ترین مهاجم تاریخ بانوی پیر را هم یدک می کشد چشم همگان را خیره کرده ، بعد از به ثمر رساندن یک گل و ارسال یک پاس گل ، دیبالا در مصاحبه با اسکای و اسپورت مدیا ست :

مربی انتخاب می کند که چه کسی بازی کند. من فقط تلاش می کنم که در تمرین بهترین نمایشم را داشته باشم و می خواهم در همه ی بازی ها حضور داشته پیدا کنم. ما باید سعی کنیم برای هم بازی کنیم ، اینکه سریع به گل رسیدیم بسیار عالی بود و به ما کمک فراوانی کرد .

به موراتا گفتم ارام باشد و این مطمئنا به ما کمک خواهد کرد ، گل ها از راه خواهند رسید. می دانستم که بازیکنان مهمی در اینجا هستند و این برایم یک چالش بود ، متوجه شده بودم باید بیشتر شبیه توز بازی کنم ، او موفقیت های زیادی کسب کرده است.

ما در طول هفته بازی کردن با توپ های مرده را زیاد در تمرینات پیاده می کنیم و حتی با هم در این زمینه که چه کسی از همه دقیق تر است رقابت می کنیم.من هنوز جز آها نیستم ، اما خوشحالم که امروز توانستم گل بزنم.

وقتی به یوونتوس آمدم فهمیدم باید باید ذهنیتم را عوض کنم، چون متوجه شدم که داشتن یک شخصیت قوی یعنی همه چیز.

در هر بازی تلاش کردم که به خوبی جاگیری کنم و می دانم که اگر توپ را از دست دادم باید سریع پسش بگیرم. ما باید یازده شیر باشیم ، بازی را بردیم و خوب بازی کردیم ، بعد از گل دوممان کمی بازی را در اختیار ورونا قرار دادیم ، اما خیلی ریسک نکردیم. به لطف سیمونه در پایان باز هم گل زدیم. تصمیم گرفتیم بعد از بازی با پوگبا و بونوچی شادی کنیم و عکس بگیریم ، خوب بود.

در تیم رهبران کلیدی زیادی وجود دارند که به من کمک می کنند ، و بار رهبری بر دوش من نیست. اما پوشیدن این پیراهن مسئولیت فراوانی به عهده ی من می گذارد و فکر می کنم در یووه بالغ شده ام. از لحاظ جسمی در وضعیت خوبی هستم.

نقطه ی قوت مهاجمان ارژانتینی؟ نمی دانم ، وقتی متولد آرژانتین باشید ، اولین چیزی که به شما می دهند توپ است و من از همان ابتدا دوست داشتم در خط حمله بازی کنم.

حضور مسی در تورین؟ فوق العاده خواهد بود که مسی را اینجا داشته باشیم ، او همیشه در اسپانیا بازی کرده و دیدن او در یک لیگ دیگر خوب خواهد بود.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نسیبه سرگزی
نسیبه سرگزی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: